VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ 14-DENNÍ LHŮTĚ

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy).

Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Toto právo se nevztahuje na otevřenou drogerii. Bez udání důvodu může být vráceno jen zboží v neporušených a neotevřených obalech.

Jak postupovat v případě vrácení zboží ?

E-mailem na info@ekouklizeni.cz nám prosím pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář) a přiložte fakturu. Zboží pak pošlete na naši adresu: Eko uklízení s.r.o, Poděbradská 576/152, Hloubětín, 198 00 Praha.

Vrácení peněz proběhne nejdéle do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy a to stejným způsobem, jakým jsme od Vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet. Vrátíme Vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží.

Prosím buďte si vědomi, že:

-prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

-odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

ZÁRUKA A REKLAMACE

Zboží je možné reklamovat nebo vrátit dle stávajících platných norem.

Jak mám v případě reklamace postupovat ?

Pokud není něco s Vaší zásilkou v pořádku, informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@ekouklizeni.cz nebo telefonicky na +420 774 862 143

Pokud to situace vyžaduje, vyzveme Vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Eko uklízení s.r.o, Poděbradská 576/152, Hloubětín, 198 00 Praha

Nezapomeňte přiložit doklad o koupi (fakturu).

Co mám dělat pokud zboží nebylo dodáno kompletní nebo byl dodán jiný výrobek.

Stávat by se to nemělo 😉 Když ale k této situaci dojde, obratem nám zavolejte na +420 774 862 143 nebo pošlete e-mail na info@ekouklizeni.cz

Co mám dělat pokud je zboží poškozené ?

Doručování zboží zajišťujeme prostřednictvím externích společností.  Všechny naše zásilky jsou uzavřeny bezpečnostní lepící páskou. Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce.

Pokud je balík viditelně poškozen již při přebírání zásilky od doručovatele nebo na poště, zásilku nepřebírejte a nechte ji vrátit zpět odesílateli. Kontaktujte nás co nejdříve telefonicky +420 774 862 143 nebo e-mailem na info@ekouklizeni.cz

V žádném případě prosím nepřebírejte porušené zásilky. Převzetím zásilky kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a na pozdější reklamace související s přepravou nebude brán zřetel.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve telefonicky +420 774 862 143 nebo e-mailem na info@ekouklizeni.cz

Další info

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, obvykle však vše vyřizujeme mnohem rychleji.

V případě jakýchokoliv nejasností  nás naváhejte kontaktovat na info@ekouklizeni.cz nebo volejte na +420 774 862 143